BLOG: Mie Glud Pedersen

Mind dig selv om Mindfulness

af Mie Glud Pedersen

- enkle Mindfulness-øvelser hjælper dig på vej. Forskning viser, at meditation har en effekt i forhold til bl.a. stress og øger også vores stressrobusthed. Blot fem dages meditation kan dæmpe stress-relaterede symptomer og øge fokus. Det at have så lang tid til at regenerere,....Læs indlæg

mie_glud_pedersen

Mie Glud Pedersen

Uddannet psykomotorisk terapeut, dap (afspændingspædagog) og mindfulnesslærer. Hun har siden 2008 afholdt kurser og træningsforløb i mindfulness for medarbejdere og ledere i institutioner og virksomheder, stressramte, mennesker med erhvervet hjerneskade m.fl. Hun har en neuropædagogisk efteruddannelse samt uddannelse i Coaching i Organisationer v/ Susie Lynge. Desuden er hun uddannet som mindfulnesslærer ved Kognitivgruppen i 2007-08 og er pt. under uddannelse til mindfulnesslærer og underviser i Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR) hos Center for Mindfulness, University of Massachusetts. Med hendes baggrund som psykomotorisk terapeut bringer hun en kropslig funderet tilgang ind i mindfulness og nærværstræning. Det betyder, at mindfulness bliver konkret, nem at praktisere og får en dybtgående effekt. Mie Glud Pedersen har 20 års erfaring med meditation og har siden 2002 undervist i kropsbevidsthed og nærværstræning for enkeltpersoner og i offentlige og private virksomheder.

KursusMaker

Nyhedsbrev

tilmeld nyhedsbrev Tilmeld nyhedsbrev
luk tilmeld nyhedsbrev